Franšizė

FRANŠIZĖS PLĖTROS POLITIKA

Mes žiūrime į franšizę kaip į bendrą ir vieningą veiklą, kur Franšizės davėjas atsako už prekės ženklo vystymą ir palaikymą, verslo modelį, apmokymus, o Franšizės gavėjas – už nustatytų procesų ir procedūrų laikymąsi, investicijas į restoranus, veiklos organizavimą. Tiek nuosavi, tiek pagal franšizę dirbantys restoranai vadovaujasi tais pačiais veiklos organizavimo principais, rinkodarine bei kainodaros politika, teikia tokias pat aukštos kokybės paslaugas.

 

KODĖL FRANŠIZĖ?

Tarptautinės Franšizės Asociacijos duomenimis, 90 % franšizės gavėjų sėkmingai vysto savo verslą. Restoranų verslas yra pakankamai sudėtingas ir įvairialypis. Įsigydami franšizę, Jūs taip pat įsigysite ir reikalingas maisto technologijos, rinkodaros, restoranų valdymo žinias. Tai leis Jums sutaupyti lėšas aukštos kvalifikacijos darbuotojų samdai, naudotis patraukliomis žaliavų pirkimo kainomis bei optimizuoti veiklos kaštus.

 

REIKALAVIMAI FRANŠIZĖS GAVĖJUI BEI BENDRADARBIAVIMO PRINCIPAI

UAB „Neragauta Azija“ teikia franšizės teises visuose Lietuvos ir Europos miestuose, kuriuose neturi nuosavų veikiančių restoranų. Įsigydamas UAB „Neragauta Azija“ restorano franšizę, Franšizės gavėjas turi pilnai suprasti, jog didele dalimi jo verslo sėkmė priklauso ne tik nuo Franšizės davėjo, bet ir nuo jo paties sugebėjimo ir pastangų vykdant verslą. UAB „Neragauta Azija“  į Franšizės gavėjus žiūri kaip į partnerius, todėl ir reikalavimai jiems yra pakankamai griežti.
Franšizės gavėjas privalo:
• turėti galimybę finansuoti restoranų įrengimą savo lėšomis;
• būti nepriekaištingos reputacijos;
• turėti patirties nuosavame versle arba vadovaujančiose pareigose.

 

KODĖL „GUACAMOLE“?

Nes tai stipriai rinkoje įsitvirtinęs prekės ženklas, ne kartą įrodęs savo pranašumus. Be to, franšizės davėjas suteikia:

  • franšizės gavėjo veiklos žinyną, į kurį įeina:
    • tiekimo ir gautų prekių valdymo proceso organizavimas ir vykdymas;
    • asortimento formavimas;
    • maisto gamybos procesai ir procedūros;
    • svečių aptarnavimo proceso organizavimas ir vykdymas;
    • žmogiškųjų išteklių valdymas;
    • rinkodara;
    • kasdienės procedūros;
    • maisto saugos užtikrinimas;
    • apmokymus;
    • veiklos organizavimui ir vykdymui reikalingus procesus bei procedūras;
    • žaliavų tiekimo kanalus;
    • konsultacijas parenkant patalpas;
    • marketinginį palaikymą;
    • projektuotojo ir dizainerio paslaugas (už atskirą mokestį);
    • kitą pagalbą, reikalingą restorano veiklai vykdyti.

 

KAS YRA „GUACAMOLE“?

GUACAMOLE – tai meksikietiškos virtuvės restoranas, skirtas visiems, mėgstantiems ryškius skonius, vertinantiems jaukią ir malonią atmosfera.

Avokadai, jūros gėrybės, čili pipirai ir kukurūzai yra pridedami visuose populiariausiuose mūsų virtuvės patiekaluose: takos paplotėliuose, enčiladose, kesadilijose, burritose, tortilijose, degančiose fajitose ir pan. Kokybę GUACAMOLE garantuoja rinktiniai produktai ir net tokie niuansai, kaip autentiškas malkinis grilis, kuriame kepto maisto kokybė yra nepalyginamai aukštesnė.

GUACAMOLE – tai visos šeimos restoranas.

Mūsų misija – sukurti jaukią, šeimynišką atmosferą, draugišką aptarnavimą ir kokybišką, šviežiai gaminamą maistą. GUACAMOLE tikslinė grupė – didmiesčių gyventojai, 30−45 metų, gaunantys aukštesnes pajamas. Tai verslininkai,

šeimos, draugų kompanijos. Restoranai skirti išsiilgusiems meksikietiškos virtuvės maisto bei mėgstantiems atrasti vis naujus skonius.

Restoranai veikia Vilniuje ir Kaune.

 

 

REIKALAVIMAI IR PATARIMAI RENKANTIS PATALPAS RESTORANUI

  • Reikalavimai restoranų patalpoms:
    • Nuo 150 kv.m. dydžio (iš jų –  nuo  60 kv.m. virtuvės ir pagalbinės patalpos);
    • ne mažiau kaip 50 kW elektros energijos;
    • galimybė įsirengti vėdinimą pagal galiojančias higienos normas;
    • laisvas lubų aukštis – ne mažiau kaip 2,5 m;
    • papildomas priešgaisrinis išėjimas;
  • Patarimai renkantis restoranų patalpas:
    • I-as pastato aukštas;
    • vieta lauko terasai;
    • automobilių parkavimo galimybė;
    • vieta, kur jau suformuotas pėsčiųjų srautas: centrinėse gatvėse arba prekybos centruose;

 

FINANSINIAI RODIKLIAI

Teisingai parinkus restorano vietą ir užtikrinus tinkamą jo valdymą:
• investicijų atsiperkamumas – 3 metai;
• teigiami pinigų srautai – jau po pirmojo veiklos mėnesio.

 

Kontaktai pasiteirauti

[email protected]